SKLEP SCANDICONCEPT

wtorek, 26 czerwca 2012

Mój kochany biały trend

Wiem że jest późno a ja dodatkowo jestem po kilkunastu godzinach pracy, ale nie mogłam się powstrzymać przed pokazaniem Wam i obwieszczeniem pewnej informacji. Otóż mój (nasz ) ukochany i chwalony pod niebiosa biały trend we wnętrzach domów będzie nadal utrzymywał się na topie. Królowa Kolorów dalej nr 1. I cieszy mnie to niezmiernie :) Znalazłam kilak zdjęć Karl`a Anderson`a  przy których musiałam się pochylić. Mam nawet wieści dotyczące firm i marek zamieszczonych na nich pięknych rzeczy wystroju wnętrz... Tylko "namyślam" się nad ich ceną. Jeśli ją znacie, poproszę o wiedzę na ten temat L:) Nomen omen - biały trend jest w modzie i będzie nadal kreowany przez twórców, projektantów, stylistów i Inspiratorów wystroju wnętrz. A ja patrzę z zachwytem na hol, sypialnię, kuchnię i jadalnię oraz  pokój dzienny w wyłącznie białe i pełne inspiracji.
 
 
 

 


 
 
                                                             zdjęcia: Karl Anderson via Skona Hem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety