SKLEP SCANDICONCEPT

czwartek, 13 września 2012

Dom na poddaszu




Gdy tylko zobaczyłam (dosłownie przed sekundą), te zdjęcia domu na poddaszu w Sztokholmie, serce zaczęło mi mocno, bić... Ba wali jak dzwon. Tętno przyśpieszyło i w niezdrowym rytmie...  uderza. Zagrały emocje, wzruszenie, tęsknota i miłość do prawie dwudziestu lat jakie spędziliśmy w podobnym domu  na poddaszu. Te belki, więźby dachowe, stropy, skosy, różne ściany, och i ach - mogę tak z godzinę najmniej :) 

To mieszkanie na zdjęciu jest w Sztokholmie w 120 metrach kwadratowych. Nawet puste - wyglądałoby Zjawiskowo!!! A może ja tak je postrzegam przez lata własnych, cudownych wspomnień od jego budowania poczynając... Nie wiem.




 
 


 
 
 
 
 
 

 
                                                         zdjęcia : skepsholmen

4 komentarze:

  1. O jejuniu!!! Kiedyś się dorobię poddasza....nie odpuszczę... I te bielone dechy na podłodze!!! Pięknie, jak najbardziej za.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko gdyby nie trzecie piętro... gdyby nie protezy .. Za żadne pienne miejsce nie zmieniłabym "mojego domu". Cały czas mam poczucie, ze szukam tego właściwego miejsca do życia choć to nowe jest piękne, ale... pisze ze łzami w oczach... Kurcze, te spękane drewno w miarę upływającego czasu. ściany, które trzeba było ocieplić. skrzypiące drewniane dębowe [odłogi... Jak za tym tęsknię.... I co z tego, żyje teraz a w apartamencie. Zmianami go na loft , wprowadzam vintage do domu. Różnica polega na tym, że mam windę od garażu po trzecie piętro... jakieś dwie kondygnacje? Nie wchodzę na druga bo zbyt wyskoki stopnień nachylenia ... Dom musi mieć dusze, a Ona jest zamknięta w pamiątkach :) Sorry, zrycze się sie teraz... Nie chodzi o luksu , mi chodzi o piękne życie jakie miałam... niezlaeznie od. Powoli je ogarniam w całość od nowa. Trudna praca. warta wysiłku. całuski. Nie ma dipotrimn a oczętach, więc przepraszam za błaędy...

      Usuń
    2. Lil, ciągle myślę o naszej rozmowie... nie, nie jest mi smutno, ale czuję jakąś taką nostalgię... Kwestia poddasza, która Cię tak porusza, to jak skok w nadprzestrzeń dla mnie... ciągle się człowiek rozmienia na drobne... a tu trochę grubsze są potrzebne, haha:)) napiszę maila do Ciebie, w przerwie w pracy, na adres korespondencji zakupowej, ok???

      Usuń
    3. Dziękuję Aguś :) jak każde dziś jest inne :***

      Usuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety