SKLEP SCANDICONCEPT

piątek, 14 lutego 2014

Bezpretensjonalna Prostota

 
 
 
 
 
Wchodząc na portfolio fotografa Paul`a Massey`a,  natknęłam się na zdjęcia domu tej Persony. Domu w Londynie, gdzie autor zostawiał swój łagodny, kojący znak, gdzie pozostał wierny swojemu stylowi niezależnie od trendów czy mody "nakazującej" ów kolor czy też akcent...  Doznałam niejako stanu olśnienia, jasności a nawet spójności. Dziwne? Dla mnie też, tym bardziej, że zdjęcia widziałam już wielokrotnie, porozrzucane w różnych miejscach, w różnym ujęciu tematycznym czy znaczenia kontekście. A cóż mnie tak dziś ujęło? Pewna cudowna Pani napisała w mailu do mnie słowo - bezpretensjonalnie... I to jest właśnie to co ujęło mnie z w zdjęciach Poul`a. Łagodne, proste a zarazem piękne zdjęcia. Jednolita kolorystyka w odcieniach niebieskiej szarości. Akcenty naturalnej zieleni. Żadnej nudy, żadnej ekstrawagancji. Co wyróżnia te miejsca albo skupia na nich uwagę, zastanawiam się głośno... Kolor! Jeden jasno określony kolor jaki "załatwia" wszystko. Dopina aranżację, zamyka projekt czy pomysł. I choć widzę tutaj dodatki duńskich projektantów jakie znam, to mam nieodparte wrażenie, że wszystko jest dla mnie nowe i świeże. Tak bardzo bezpretensjonalne. Tak proste a zarazem tak bardzo trudne w czasach komplikowania czegokolwiek i wszystkiego do n-tej  potęgi. Perełka skandynawskiego stylu , jasne, proste, przestrzenne, pełne naturalnych kolorów i takiż dodatków. Drewno głaskane przez wiatr  czy ogrzane promieniami słońca... Dla mnie jest to taki rodzaj "piękna wyjątkowego".
 
 
 
 
 




 





 




 

                                                                           zdjęcia : Paul Massey via. Sanctuary
 

13 komentarzy:

  1. ojeju, ale tam ładnie... dla mnie mistrzostwo to ta kuchnia i białe kafle na ścianach!
    wspaniałego dnia kochane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu :) Mistrzowsko z tymi kafelkami... Jak dołożyć na podłogę czarno-białe w stylu np. marokańskim - mamy gotowy styl skandynawski na zawołanie :)))) Uważaj na siebie w górach. Pozdrawiamy cieplutko <3

      Usuń
  2. "Piękno wyjatkowe" to doskonałe okręślenie tego wnętrza:))))

    pozdrawiam cieplutko:)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry :) Piękno jest wartością względna tym bardziej cieszy podobne poczucie estetyki jakie mamy. Pozdrawiamy serdecznie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam każdą z lamp, które pojawiły się w tych wnętrzach. PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, it is so lovely home, I love absolutely all, the floor, the furniture, the colors,.... beautiful house :)
    Have a lovely evening!
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello, welcome :) We also really like is everything ...
      Have a lovely day!

      Usuń
  5. Dziękuję serdecznie za wszystkie ostatnie posty. Jestem pod wielkim wrażeniem. Takie piękne inspiracje można tutaj znaleść.
    Miłego weekendu!
    Herzlichst
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry Andżeliko :) My dziękujemy za czas, uwagę oraz chęci do czytania i pobycia w takich wnętrzach. Miłego dnia :)

      Usuń
  6. fenomenalne wnętrze :) wprowadziłabym się bez zastanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na szafkę nocną genialny!i jeszcze ten "warkoczowy" dywan-obłędny!

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wnętrze, ach i ta kuchnia,mogłabym się do niej wprowadzić od zaraz. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety