SKLEP SCANDICONCEPT

środa, 12 lutego 2014

Mim Design


















10 komentarzy:

  1. ale bomba! uwielbiam! :)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - to wszak takie Twoje <: Pozdrawiamy cieplutko

      Usuń
  2. Super. Dziękuję, koszyki doszły wczoraj. Poddam je małej metamorfozie i pokażę u siebie. Dam znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lillu :) W taim razie świetnie ! Już mnie zaciekawia co takiego zainspirowałaś w Twoim wnętrzu i z koszami :D

      Usuń
  3. Wierzę w tegoroczną moc pasteli! :))))
    W detalach wyglądają bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ja równiez uwierzyłam gdy zobaczyłam opcje nie do przebicia. Kolorystycznie oczywiście :P :P

      Usuń
  4. CUDO! CUDO i jeszcze raz CUDO!!!! wnętrze trafia w mój gust w 100%!!!

    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie na walentynkowe DIY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wita Natalio D :) Jak tam włosy ... Jeszcze nie byłam u ciebie ale zerknę na 100%. Mnie również ujęły te zestawy... Minimalistyczne, klasyczne niemniej modne.

      Usuń
  5. Wow! Idealne wnętrze - równowaga aż emanuje! Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludziska w naturze mamy dążenie do bycia w harmonii i równowadze... Tez mam podobne poczucie :) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety