SKLEP SCANDICONCEPT

wtorek, 11 listopada 2014

Inspiracja w polocie czyli white cottage

 
 
 
 
 
 
 
Chciałam koniecznie pokazać te kilka pięknych zdjęć, które są inspirujące i ogrzeją zapewne nie jedną duszę:) Ktoś powiedział, że ekstrawagancja w postaci "white cottege" wynika z potrzeby? Tak, zamieszkała w mojej duszy i teraz zachłannie obejmuje każdą tkankę ciała.  Uwielbiam ... tęsknotę do marzeń. Bo czyż nie ma piękna w poniższym domu widocznym na zdjęciach? Diabeł tkwi w szczegółach zatem proszę zerknąć ileż tutaj ich jest :)  Kuchnia jak z bajki, "tylko" sześć sypialni domu rodzinnego Lucy Willow. Cały biały, a  palety jasnych kolorów tworzą ciepłą i bardzo przytulną aurę. Z kolei  nutka shabby chic,  jesienią gdy szaro, ale kolorowo zdaje się być Perełką! Marzy mi się taka przestronna kuchnia z jadalnią jako  idealne serce w domu, do życia w rodzinie i rozrywki. Nawet na pierwszy rzut oka,  niedopasowany zbiór pamiątek tworzy niemal błogostan. Z kolei te dotknięte zębem czasu,  znoszone skórzane krzesła i ciemne podłogi z drewna, wprowadzają przytulną atmosferę. Akcesoria ze srebra dodają splendoru, kredens ze szkła, księgozbiór... I to wyjątkowe, opierające się o ścianę, duże lustro jakie dodaje poczucie przestrzeni do pokoju. Jak dla mnie to bardzo wyjątkowy dom. Czy Wam się też podoba? 

                                                                                                  Szczęśliwego dnia !!! Kolejne wpisy już bliżej świątecznej aury.
 
 
 
 






 
                                                                                                        
                                                                                                                                    zdjęcia :  Housetohome

1 komentarz:

  1. to właśnie mój styl! i porównując moja kuchnię z tymi na górze - moja w zasadzie taka już jest! :)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety