SKLEP SCANDICONCEPT

poniedziałek, 9 marca 2015

Zara Home wiosna - lato 2015









Czy szarości mówimy dość ? Ależ nie :) Po prostu przeglądając katalog Zara Home wiosna- lato 2015  szczególnie dziś,  gdy nad morzem chłodno i wietrzenie nie sposób jest nam nie zatęsknić za wiosną okraszoną promieniami cieplutkiego słońca, za zielenią traw i drzew i lazurem koloru morza.  Czekamy więc na  sezon pełne optymizmu i pogody ducha, który dzięki kolorom jakie mamy przed oczyma, sam z siebie wywołuje uśmiech na facjacie :) Piękne kwieciste i morskie wzory wprawiają nas w marzenie o beztroskich chwilach  na plaży  z drogą w stronę na patio.  Chcecie spojrzeć? Zapraszamy !

























                                                                                                                      zdjęcia: Zara Home 2015

2 komentarze:

  1. cudne inspiracje -ja tez wprowadzam na salony kolor niebieski w roznych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach rzeczywiście wszystko wygląda super, ale przyznam, że mnie Zara Home baaardzo rozczarowała :( W moim mieście nie ma, ale byłam ostatnio w Poznaniu i... poza jakimiś pojedynczymi kubkami naprawdę nic nie zrobiło na mnie wrażenia. Strasznie żałuję, że nie ma u nas francuskiego Monoprix, które ma czasem tak bajeczne rzeczy na dziale "deco".... ahhhh.... i pomyśleć, że to "zwykły" supermarket :) Do dziś się gryzę, że nie kupiłam kilku rzeczy, bo pożałowałam kilku euro :)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety